klapac (25.03.2007)
infarkt: nevydrzal som az do konca. musel som odist na kavu a ukludnit sa. to bola taka nekonecna nuda, plytkost, trapny patos a kalkul, ze som sa nasral na nehoraznych 169 sk za listok. najradsej by sm ho rozhryzol a pozul
klapac (06.03.2007)
Lubo: KiKUKA: 10/10to je za to tralala
klapac (06.03.2007)
kikuka: LUBO: nemas za co teda..live long and prosper..a pracuj teda..pracuj..
klapac (06.03.2007)
kikuka: DEZ:/ : tralala..
klapac (06.03.2007)
Lubo: KIKUKA: Mas pravdu. Aka recenzia take prispevky do diskusie."ja ze by si nebol jeden z, ale ten, koho hodnotenie bude po isty cas na front page" To vtipne. Dakujem za tuto "exkluzivnu" ponuku. Staci mi moja sucasna praca.
klapac (06.03.2007)
dez./: kikuka - ja som nehovoril o konkretnom filme, ten som nevidel. :)
klapac (05.03.2007)
kikuka: DEZ./ : hej, je to dalsi z filmov bud-alebo..a tiez, no hodnot to ..ale o tom asi neskor alebo niekde inde..
klapac (05.03.2007)
kikuka: LUBO: tak nic..ja ze by si nebol jeden z, ale ten, koho hodnotenie bude po isty cas na front page..o automatckosti diskusneho priestoru by sa dalo tiez polemizovat, ale co uz....a nemaj obavu, do doby, kym film bude premierovany na slovensku tu recenziu stihnem..a cas stracam pripomienkami - odpovedami..poznas to, aka otazka, taka odpoved..aky podnet, taka pripomienka....pekny vecer prajem..
klapac (04.03.2007)
dez./: bodovat Zivoty tych druhych je tazke. tazsie ako bodovat filmy tych druhych. :)
klapac (04.03.2007)
Lubo: Pises recenzie, hodnotis filmy pod clankom je priestor na diskusiu - tak si zvykni ze to ludia rozoberaju. Ty mi nedavas priestor, ten je tu automaticky. Tak sa spamataj.Ak si film videla a mas nazor tak nestracaj cas trapnuckymi pripomienkami v diskusii, ale pis recenziu.
klapac (04.03.2007)
kikuka: LUBO: ..neskemram o rady, len ti davam priestor..film som uz videla a mam jasno..dufam, ze budes spokojny..a ak nie, mozes si svoju frustraciu vymlatit v diskusii pod filmom..tesim sa..
klapac (03.03.2007)
Lubo: Nemas vlastny nazor? no uz sa nedivim tym tvojim recenziam ked takto skemras o rady. Hrozne. Daj tam 10/10.
klapac (01.03.2007)
kikuka: LUBO: ty si dokonalost osebe vo vsetkych smeroch....inak, najblizsie pisem Zivoty tych druhych, mozes mi, prosim, napisat odporucane hodnotenie?..aby som zbytocne nevychylovala tvoju rovnovahu a vobec..dakujem..
klapac (01.03.2007)
Lubo: Moja impertinentnost je dufam na urovni 10/10?
klapac (28.02.2007)
kikuka: LUBO: no tak, uz nebud tak impertinentny..a tiez to moze hovorit o tom, ze nie som sebastredna
klapac (28.02.2007)
lubo: KIKUKA: "je mozne, ze casom vy alebo zmenime nazor a mozno ani nie.."to nevedome vynechanie ja hovori za vela
klapac (26.02.2007)
Ender: DEZ./ Prave preto je beriem hodnotenia velmi s rezervou. Naozaj sa riadim iba hodnotenim par ludi u ktorych viem, ze mame podobny vkus. A samozrejme ze recenzie/komentare maju ovela vacsiu vypovednu hodnotu ako samostatne hodnotenie. Ked sa ale chcem rychlo spytat niekoho ako sa mu pacil film je rychlejsie ked mi povie ze na 8(a nezacne mi vzmenovavat klady a zapory filmu).
klapac (26.02.2007)
kikuka: CHALANI: debata sa trochu posunula, odkedy som tu nakukla posledne..ale, co sa tyka mojho postoja k zanrom: beriem ich len ako nejaku siet s veeeelkymi okami a skor sa snazim vsimat si zanrove postupy a ich pouzitie vo filme....co sa tyka hodnotenia: to, co filmu vycitate, ja vidim ako pozitiva, resp. nevidim v tom nic rusive - takze v tomto smere by sme sa mohli prekarat do nekonecna..vy vnimate moje hodnotenie ako prestrelene, ja vase ako poddimenzovane..je mozne, ze casom vy alebo zmenime nazor a mozno ani nie.. ..suhlas s DEZ./, ze "ospevna" recenzia moze znamenat film za 6/10 rovnako, ako film za 10/10 (predpokladam, ze preto onen vyrok, ze hodnotenie vypoveda viac o hodnotiacom nez o hodnotenom - hodnotenie odraza vkus hodnotiaceho)..
klapac (26.02.2007)
Srnka: dez - "preto hodnotit nema zmysel, lebo nevrai nic o diele, ale iba o hodnotitelovi. " - To je pekna blbost. Urcite hodnotenie nehovori o diele vsetko, ale nieco povie urcite.
klapac (26.02.2007)
dez./: ender - preco lubo taha nejake klasiky? lebo ak chces hodnotit, potrebujes nejaky etalon hodnotenia. ja napr. ked pridavam komenty na csfd, mam vzdy problem s hodnotenim. vzdy ma napadnu rozne kriteria, podla jedneho menej podstatneho 5/5, podla ineho viac podstatneho 3,5/5. a co teraz. to menej podstatne odlisuje tento film od inych, je to teda dolezite. ale aj to podstatne odlisuje (v tomto pripade neodlisuje, ale je rovnake ako tisicky inych) ten film. niekto s tym problem nema, preco? lebo nehodnoti film podla kriterii ale podla pocitu. podla svojho vkusu. a co mi take hodnotenie povie? o filme nic, o cloveku vela. preto hodnotit nema zmysel, lebo nevrai nic o diele, ale iba o hodnotitelovi.
|