klapac (14.08.2006)
PCHE: V pohode film, ale mne teda vela materialu na premyslanie nedal, pribeh bol podla mna az moc jednoduchy a v podstate ani moc neponukal roznost vykladov. Pri porovnani s 12 opic by vysiel velmi slabo, pri porovnani s Butterfly effect tiez trocha zaostava. U mna takych 7/10. Mimochodom vsetky 4 alternativne konce ktore su na DVD su podla mna lepsie ako ten ktory je prave pouzity vo filme.
klapac (28.12.2005)
adamss: Práve som to dopozerala tento film a pre mňa patrí medzi tie druhy filmov nad ktorými budem ešte dlho premýšlať, takže čo dodať..ale myslím že je lepšie pozrieť si ho ešte raz.
klapac (12.10.2005)
droby: myslim super film...adrien Brody-niet co dodat a ten psychopat mu fakt sekne...aj zaver pre mna potesujuci...
klapac (11.10.2005)
Fred: teraz som sa vratil z kina a niet co dodat zajtra idem do nasho monoplexu zas....uz len kvoli tomu zaveru...budem mat dobru naladu hadam este tyzden:)
klapac (28.09.2005)
mystik: zase raz debata off topic. akurat to clovek zisti, kym sa prehyzie tymi vsetkymi komentarmi k "teme". strata casu.
klapac (27.09.2005)
kikuka: MAREK VOJTKO: ja som to tusim napislala, ze jennings mal smolu..: KIKUKA [ 27. 9. 2005 14:17:33 ]: .."ono, je to uz chyba scenara a dramaturgie.."
klapac (27.09.2005)
Marek Vojtko: Ad Stopar - film som sice nevidel, ale zda sa vacsina chyb filmu spada do scenaristickej kategorie ... A afaik scenar napisal este Adams kym zil. Nepochybujem, ze to "zvoral" aj Jennings, ale v pripade roztriestenosti pribehu a pod. musime chybu pripisat aj samotnemu Adamsovi.
klapac (27.09.2005)
Ki: VLADO: .. diky ..
klapac (27.09.2005)
vlado: je pravda, že s KI sa malokedy zhodnem, ale musím zastať jej stranu ohľadom hodnotenia "Stopára". Bez ohľadu na lásku ku knihe, ten film nedopadol dobre, žiaľ...k Robotom: nepatira k prvému poschodiu animovanej zábavy (Shrek, Nemo, Úžasní) ale patria k veľmi dobrému druhému poschodiu (lepší než Shark Tale napr.)k odkazovačkam všeobecne: áno sú povinnou výbavou pre rodičov, aby nezaspali, ale nie je to ľahké viď. Valiant, Kolotoč a spol. Jedak ich roboti mali na úrovni a jednak fungovali aj na inej rovine- vnútorného sveta, ktorý fungoval logicky a vtipne zároveň
klapac (27.09.2005)
pikacu: Kikuka: Hmmm, tak to mal asi Jennings urobit hned 5 filmov a pustit ti ich naraz, vsak? Alebo nebodaj vtesnat vsetkych 5 knih do jedneho filmu, no to by bola nadhera. Mozno by tam mohol este prilepit este Dirka Gentleyho, Starship Titanic a Meaning of liff. A volalo by sa to Almost complete Douglas Adams's Works in briefly 90 minutes A k tym skecom, ktore v knihe fungovali. Nevsimol som si, ze by mali vo filme horsiu funkcionalitu, dokazom je okamzity feedback priamo v kinosale, nielen moj, ale aj ostatnych..A Princ egyptsky bol pre dospelych? Myslis toho, ktory je v pozicovniach vzdy na policke schovany za zavesom?
klapac (27.09.2005)
shifter: Kikuka: Sorry, ale Robots urcite nebol "animak" pre deti, ibaze by deti rozumeli napriklad dvojzmyslom Prave Prince of Egypt by bol skor pre deti, mas to nejake pomylene Kolkoze to mas rokov? So what ak "jedno je sci-fi a jedno romantika"? Navyse, za romanticku komediu by som povazoval napriklad Notting Hill, Hitcha uz menej.. Nemam problem sa presunut do fora hoci som na Kinema fore zatial nikdy nebol. Mozem Ta vsak ubezpecit o tom, ze ako typicky baran neustupim a nasho japonskeho diskutujuceho priatela plne v jeho nazore podporujem
klapac (27.09.2005)
kikuka: PIKACU:..ono, aj animaky - serialy ponukaju viac dospelakom ako detom.. ..a mam vo zvyku odlisovat animaky pre deti, vacsie deti a dospelych..a robotov za "dospelacky" animak nepovazujem..skor uz starsieho princa egyptskeho (ak ostaneme na pode euro-americkych animakov - nemam dostatocny background pustit sa do azie)....obdiv zasluzi jenningsova odvaha a verva..len tym, ze robil len jednu knihu, mal len cast linie, ktora sa tiahne 5 knihami, stratil: ono, je to uz chyba scenara a dramaturgie..a s tymi skecmi mas pravdu - ako skece to bolo vyborne..ale hitch hiker nemal byt seria skecov..to, co v knihe fungovalo, nebola vhodna pre film..SHIFTER: len jedno je sci-fi a jedno romantika?.. ..navrhujem presunut sa do fora, alebo k niektorej z recenzii, ktore tu rozoberame..hoci, mam taky dojem, ze sme tu traja ludia, co nejako vyraznejsie neustupia ..
klapac (27.09.2005)
pikacu: Kikuka: aj mne sa neskutocne pacila cela Adamsova trilogia v piatich knihach, ale mierne povedane je odvazne tvrdit, ze pribeh v knihe narozdiel od filmu je komplexne poprepajany. Kniha (knihy) su taktiez v podstate len gagy, ktore spaja velmi jednoducha linia, a ktore by bez problemov mohli existovat ako samostatne skece a la Monty Python.Takze to, co urobil Jennings, si zasluzi obidv, pretoze film posobi este kompaktnejsim dojmom ako kniha. Tym nehovorim, ze kniha je horsia ako film. Ved stopara knihu si mozes otvorit na hociktorej strany a v pohode sa pobavis.Do diskusie k animakom sa nezapojim, mozno len jedna poznamka. Mozno by nebolo od veci, keby prestala zo zvyku brat animacke filmy ako filmy pre deti. Tie, ktore ste spominali so Shifterom, ponukaju ovela viac dospelym ako detom (nic proti detom, ale beru veci predsa len inak ako my, tak nejak jednoduchsie a cistejsie:). Ci uz hovorime o roznych odkazoch na ine filmy alebo humor, ktory dieta ani pri najlepsej voli nepochopi.Ja som do Bratislavy veru neprisiel na babete
klapac (27.09.2005)
shifter: Kikuka: Cross-zanrove porovnavania? Hmm.. Keby sme to zobrali podobne ako s "animakmi", tak aj tieto dva filmy mozeme oznacit ako "komedie", nie?
klapac (27.09.2005)
kikuka: SHIFTER:..to suhlasim, ze ice age a monsters inc. su lepsie zalezitosti....mno, ad hitch hiker´s guide a hitch nezvyknem robit cross-zanrove porovnavania, tekze by som to na roven nedavala, aj ked oboje ma 4/10..mne osobne bolo z hitch hikera smutno..ano, britsky humor, ale rozbity..suhlas, ze je tazko sfilmovatelny, pretoze je dost komplexne poprepajany..zial, vznikol film pre TV, nie kino..garth jennings je zrucny reziser - klipar so skvelymi napadmi, ale nestihala som z toho, ako film s takym mnozstvom vtipov dokaze byt nezabavny..a patrim medzi tych,ktorym sa knihy pacili a filmu som dost fandila..skoncil pre mna podpriemerne..a priznam sa, ze som mala dost nervov, ked som text pisala a snazila som sa najst si dovody na vyssie hodnotenie - isla som sj cez monty pythons a ich holy grail, ale na rozdiel od hitch hikera v grail vsetky improvizacie fungovali , ci uz do kulis, kostymov, nelogickosti a absurdit..toto sa jenningsovi nepodarilo..mal mnozstvo dobrych napadov, to hej, ale nedrzalo mu to pokope, stracalo to spad..(paradoxne, potesi ma, ked sa najdu ludia, ktorym sa hitch hiker lubil)..
klapac (27.09.2005)
shifter: Kikuka: K Robotom - tieto animovane zalezitosti poslednych rokov maju odkazy na zname filmy (aby sa aj dospeli trosku pobavili ked uz robia povinnu jazdu v kine so svojimi ratolestami..), lenze ked clovek porovna Robots a napriklad Ice Age ci Monsters, Inc., tak je to bieda a Robots prehravaju na plnej ciare. Neviem si to ani len predstavit v dabingu, cakal som na DVD..OK, ak nie Robots, tak zoberiem iny priklad - Hitchhiker's Guide to the Galaxy. To nie je "animak", napriek tomu dostal od Teba nechutne slabe 4/10. Pritom to bola zrejme najprijemnejsia kinozabava tohto roka. Typicky britsky humor, az na vynimocne momenty filmu velmi pekne spracovana takmer nesfilmovatelna predloha.. Lenze podla Tvojho hodnotenia bol film na urovni zalezitosti ako Hitch.
klapac (27.09.2005)
kikuka: SHIFTER:..doslo k nedorozumeniu..5/10 rozhodne nie..tak tie 4/10 :-D..mno, aspon mas prehlad, ze ked sa mne nieco lubi, tak tebe asi moc nie a naopak..co uz....k tym robotom: bol to animak a uz zo zvyku sa animaky beru ako filmy pre decka, co hra rolu v komplikovanosti zapletky a pod..roboti mali vlastny pribeh (ano, je jednoduchsi, ale to tusim, aj pisem) a mali aj vlastny humor + uz asi klasicke odkazovky a citacie..a bavila som sa na nich..the jacket je pre mna neurcita zmes, ktora mala potencial, ale to by musel byt iny film - inak urobena linia rozpravania, ine vyustenie pribehu..toto bola story na polhodinovy film, kedy by to malo tempo a spad..pri dlzke hodina 40 sa to straca a ubija..
klapac (27.09.2005)
Jano: Martin: ak mas roaming mal by si dostat SMS s mojou adresou.
klapac (27.09.2005)
Jano: Shifter: sorry ze sa ozyvam tak neskoro, ale:reakcia na zaverecnu scenu zavisi od toho, ako si stotozneny s hlavnymi postavami - v mojom pripade (na moje vlastne prekvapenie) som bol stotozneny az-az a tym padom som im tu zaverecnu scenu bez vycitiek "doprial". Zda sa, ze som v mensine, pokial ide o takuto reakciu, ale nemyslim si ze by to bol prejav straty recenzentskeho nadhladu. Kazdopadne si za tym dojmom stojim... Pokial ide o soundtrack, pacil sa mi cely aj s chlpmi - Eno, piesne, namixovanie... Tvoju poznamku o Keire som nepochopil (a zda sa ze som nebol sam) - hrala citovo obrnenu "drsnacku", a tam sa urcita miera bezpohlavnosti vyzaduje. Pokial mas na mysli jej vyzor, obcas naozaj posobi trochu elfsky (ci nadpozemsky), co by sa tiez dalo nazvat "bezpohlavnostou" Pokial ide o dovody bodoveho hodnotenia - myslim ze text recenzie k poctu bodov sedi, je zbytocne to rozoberat...
klapac (27.09.2005)
Look@ss: Si rýchlovkár,čo narobím......
|