klapac (02.07.2012)

Dmagician: Tí ktorí nesúhlasia s textom recenzie, buďte radi aspoň za tie hviezdičky.. je to príšerná blbosť niekde na úrovni Ligy Výnimočných a Wild Wild West.. presne ako spomína recenzia, viac netreba povedať, možno len pridať ďaľšie do série.. ako napr. Ghost Rider, Drive Angry.. Transformers II )))
klapac (01.07.2012)

diana: myslím si , že film si vôbec nevidel keď si zverejnil vetu svojho narušeneho priateľa .
klapac (01.07.2012)

diana: Dá sa povedať , že film Van Helsing je jeden s tých filmov ako Twilight .Čiže jeden z najlepších o upíroch a vlkodlakoch .
klapac (06.01.2012)

Ivana205: Podla mna je Van Helsing tiez nie najlepsi film Hugha Jackman. Ale tiez ma tesi, ze sa predsa len rozhodol nezostat zaskatulkovany ako Wolverine v x menoch a rozhodol sa aj pre inych hrdinov. Ale aj tak si myslim, ze tento hrdina nebol z najlepsich. Bolo to tmave co ma nepobavilo a je tam strasne vela zapornych hrdinov vs kladnych. Za jedineho kladneho som ratala Van Helsinga a ta zenska Anna sa tam nemusela motat. Aj tak na konci zomrela ak vravim pravdu. :( Pretoze som ku koncu uz film nevnimala. No zachytila som tie uplne blbosti o vlkolakovi, ktory jediny moze zabit Drakulu a vtedy som uz naozaj krutila hlavou. A ten Drakula by nemal byt fesak? Ci sa mylim? Tento herec mi tak neprisiel a suhlasim s autorom, ze bol trapny. Koniec filmu po jej smrti bol smutnejsi ako ine casti a skoncilo to tak horsie ako som cakala. CELKOVE HODNOTENIE: Hugh ma aj lepsie filmy a na tuto tematiku som videla aj lepsie snimky a efekty boli horsie nez najhorsie ake som videla a dej bol divny a celkovo to posobi tak nijako.
klapac (18.01.2009)

BooYaa: Neviem kto pisal tuto recenziu ale tentokrat si uz vazne dovolim odporovat.Mozem povedat ze mumia stala za figu a tazila len z jednotky. Co sa tyka Van Helsinga tak vazeny pan autor recenzie ak mi najdete dejovo, zvukovo a na efekty lepsi draculovsky film tak sa vam ospravedlnim zato ze hovorim ze vasa recenzia stoji za velky PRD.
klapac (09.05.2006)

Payne: podal by som zalobu na producentov a tvorcov tohto filmu, znicil vsetko co sa dalo. Trapny dej, nulove brakove digitalne efekty, nulove herecke vykony, proste vsetko. Richard Roxburgh u mna klesol aj s Hughom Jacmanom, Kate Beckinsale nevie hrat takze ma nejak neprekvapila, proste som zabil kus mojho cenneho zivota v kine, zaplatil som 2kila za vstupenku a nechapem ako sa moze niekomu tento film pacit
klapac (13.01.2005)

hitch: dlho sa mi nestalo ze som nedopozeral film. 3,4/10
klapac (20.11.2004)

Drasha: Van Helsinga som videla ZATIAL len jeden krat a musim povedat, ze to bolo super! Ohladne recenzie-ste ubohy.Myslim ze z hercov najviac vynikol Richard Roxbourgh/alebo ako sa to pise/Draculovy skutocne dodal charizmu a eleganciu a vobec nebol trapny!Autor recenzie asi film ani nevidel a pocul o nom len od nejakeho kamosa, ktory si na nete precital trojriadkovu recenziu!Aj ked film nie je zrovna oscarovy ale je fajn!
klapac (27.06.2004)

Matúš: MOjimi velmi oblubenymi filmami su Mumia a Mumia 2. Cakal som teda od zohto rezisera podobnu lahku a sledovatelnu zabavu. Z Helsinga som bol sklamany. Efekty sa mi zdali byt velmi lacne. Miestami mi pripominali akoby drakulove nevesty boli kreslene - anymovane. :( Absolutny vrchol boli malinki upirkovia, ktori dpchli puknutim! :) Film ale skoncil tak, ze snad druhy diel nehrozi. :) Hlavna hrdinka, zomrela, vsetky hlavne prisery tiez, tak snad ak Helsing nebude bojovat proti Alzbete Batoryovej, vsetko je OK.
klapac (11.06.2004)

Lila: Tak som tú upíriu somarinu konečne videla. Autor recenzie má pravdu. Tá úvodná sekvencia s dr. Jekyllom ešte ušla, potom som sa začala nudiť. Priveľmi to pripomínalo Ligu výnimočných (ale je to naozaj o niečo lepšie). Vatikánsa základňa a vynaliezavý pomocník Carl mi pripomenuli bondovky. Scenár priehľadný, dialógy plytké, oproti tomu aké vydarené boli v Múmii, ktoré často vyvolali na tvári úškľabok. A ten konečný boj.. ach jaj. Celý čas sa bijú, potom povie VH jednu vetu a vzápätí je drakula mŕtvy. A ja som ostala oklamaná! To má byť celé?
klapac (17.05.2004)

Rnx: Nie k filmu ale k recenzii:Nehnevaj sa, ale ta recenzia je fakt dost uboha...Je to sice lepsie nez nic, ale horsie by som to napisal asi uz iba ja.
klapac (15.05.2004)

Roman: SVG dik za tip, pozrem ked budem mat moznost.
klapac (14.05.2004)

SVG: Roman - :))))Morpheus - kolisavu animaciu v SW II. si mohol vidiet napriklad v scene, ked je Anakin s Amidalou na luke, pridusa tam stvornoha kreatura, Anakin na nu vyskoci a chvilu tam na nej vystraja. Zeby zrazu Anakina aj priseru animovali podla chameleona? :))
klapac (14.05.2004)

Filip Š.: No teda, bolo to ešte o dosť horšie ako sa to tvárilo podľa traileru (a to už je čo povedať). Úvodná čierno-biela sekvencia bola najlepšia z celého filmu, ale šialená kombinácia monštier (ktorá sľubovala zaujímavé konfrontácie) ďaleko prekročila hranicu únosnosti (slovami môjho kamaráta: "Keď spadli do vody, už som len čakal že sa tam zjaví Lochneská príšera."). Jedno z blockubusterových sklamaní roka. Škoda.
klapac (13.05.2004)

rona: Film som videla v utorok, oproti Lige výnimočných sa mi zdal oveľa lepší, avšak nedá mi zhodnotiť zhoršujúcu sa úroveň v našich kinách, kde príde partia, ktorá si neodpustí komentovať každú akciu hlasnými výkrikmi, smiechom a pod. (stalo sa mi to už aspoň 3x za posledné obdobie). Preto prosím všetkých, čo nevydržia 2 hodiny so zavretými ústami, aby nabudúce išli radšej na pivo!
klapac (13.05.2004)

zuzu: Ja by som to zaradila do dobrodružno rodinného filmu. Triky boli dosť cítiť a bolo ich priveľa ale na druhej strane bolo tam aj viac dobrých nápadov napr. využitie zrkadla a toho že sa upíri v ňom nevidia.
klapac (13.05.2004)

SKYNET: ludia :)) nesuhlasim s Vami, aj ked bolo v tom filme par hluchych miest, scenar miestami pokryvkaval,ale da sa v tom najst jedna z dalsich teorii o upiroch, ktora ma celkom hlavu aj patu :))) no a k tym efektom, nevidel som lepsie urobene montsra (rozumej NEVESTY :))) boli fascinujuce ... presne take ako mali byt, ich animacia neskutocna ... hned by som sa nechal kusnut :))))
klapac (12.05.2004)

Roman: Morpehus ak si ten isty morpheus co vyvadzal okolo big-fish. Tentokrat si ma milo prekvapil pretoze tvoja otazka do diskusie je prinosna. Takze SVG povedz nam k tomu nieco
klapac (12.05.2004)

Morpheus XP: Mna by zaujmalo kde a kedy si mal pocit ze SW II je animacia kolisava?Nechcem flamevare, ale videl si niekedy ako sa pohybuje CHAMELEON?A ver tomu ze keby ti tohoto tvora niekto naanimov presne podla skutocnosti, tak by si povedal asi toto iste. A pritom to zviera sa pohybuje ako v sekanom filme.Takze to ako sa bude pohybovat kreatura ZXY, je skor aj vec toho ako chcu aby sa pohybovala...ale rad sa necham poucit. Ja niesom z branndze a a nikdy som nic neanimoval, ale kukam vela prirodopisnych dokumentov a to co som uz videl mi staci na to aby som mohol povedat ze kazde zviera ma svoj styl Motion capture systemuSVG[ 11. 5. 2004 15:24:44 ]Mily/mila Ren, trochu sa v tom vyznam, pretoze robim v branzi. Tvoj nazor, ze ak je hotovy model, v urobeni plynulej animacie nie je problem, je slusne povedane naivny. K dobrej animacii potrebujes v prvom rade kvalitny Motion capture system a aj ten ti poskytne realizmus len do tej urovne, aku vedia predviest ludski kaskaderi. Akakolvek animacia nadludskych schopnosti, zvierata ci nehumanoidnej entity je skutocne narocnym orieskom a dosiahnut realisticky look predstavuje problem aj u spicky v odbore (pozri si StarWars Episode 2, kde je tiez kvalita animacie kolisava napriek mnozstvu nasadenych kapacit ILM)... a pred pisanim podobneho prispevku najprv hamuj :)
klapac (11.05.2004)

vlado: 2 Ivan: tak to máš teda sakra pravdu!