klapac (03.12.2005)
Lubo: HMMMJa som ako decko na orfke pozeral serial kung-fu cize carradina som az tak nezral a jeho filozofovanie o supermanovi a tak ma nebavilo. To je tarantinovsky ulet ale ked sa nad tym zamyslis je to iba vtipne a neviem ci to take malo byt. To co sa mi na kill billovi najviac pacilo boli herecke vykony vedlajsich postav. Kvoli tomu sa mi ten film fakt pacil. O King Konga sa neboj. Myslim si ze to bude fakt bomba. Ozaj mam pre Teba este dva tipy- 1. Alain Resnais - Vlani v Marienbade, 2. Richard Brooks - In Cold Blood- Ak sa ti podari tie filmy zohnat tak si to pozri. Stoji to fakt za to.
klapac (29.11.2005)
Marek Vojtko: Ad Lubo: Hehe, diskusia je dobra, suhlas. S King Kongom si nie som isty. Bude to imho super film, len neviem, ci Top5 material. Momentalne (prave som sa vratil z kina) mi do Top5 skocila Serenity, kedze totalne zeriem Firefly serial. Ale nie som si este isty ako vysoko ... To ukazu dalsie navstevy kina. Rozhodne ten film neskonale milujem, ale to plati o vsetkych v mojej Top5 ;) A co sa tyka Kill Billa, tak je tam hlavne kvoli Vol. 2 a bozskemu vykonu Davida Carradina. V zivote som nevidel, aby "coolness" tak tiekla z platna ako ked na nom bol on vo Vol. 2. Spoj to s fantastickymi referneciami na ine filmy, dokonalou hudbou a mam moj zazitok minuleho roka =).
klapac (28.11.2005)
Lubo: Je z toho super debata. Ale sak ja to beriem ze mas rad akcaky. V pohode. Ale este jdna vec mi vrta v hlave mas tam kill billa. Akoze tie dva filmy ma pobavili len neviem zda sa mi ze oproti pulp fiction to bolo dost o nicom. Ale kasli na to ved je to tvoj rebricek uz Ti ho nebudem prerabat. Tak som len zvedavy ci Ti na nejake to 3. miesto nevyskoci King Kong.PS pre zvysok citatelov: Nocny let je v pohode. Treba si ho pozriet.
klapac (28.11.2005)
Marek Vojtko: Ad Lubo: Nie nadarmo som "najkomercnejsi" redaktor Kinemy. Ja ocenujem kvalitne napisane filmy, ale u mna proste niet nad dobru akcnu jazdu - preto su napr. Bad Boys uz 10 rokov v mojej Top5. ESotSM sa do tej Top5 dostal, pretoze nehorazne Kaufmannovi kvitujem, ze sa odvazil s tym filmom ist do velmi neriesitelnych situacii - koniec toho filmu, potom ako si navzajom vypocuju svoje kazety je dokonalym prikladom toho, ako sa Kaufmann neboji ist do scen, ktore su velmi problematicke a tazko riesitelne a dokaze ich krasne nacrtnut a uzavriet. Kazdy iny film by skoncil s tym, ze sa rozidu.Ale nie o tom som chcel - netvrdim, ze som videl vsetky klasiky, co si vymenoval, ale hodne z nich - ako aj veci od Kaufmanna, atd. a nejako ma nechytili. Napr. Krstneho otca som videl asi pred dvoma rokmi, ked som si povedal, ze tu klasiku proste musim vidiet a nevedel som prist na to, preco vsetci nad tym filmom tak slintaju. Bol to fajn film, ale zo stolicky ma nevytrhol. Takisto napr. Apokalypsa (ak tym myslis Apocalypse Now!) alebo Platoon. To sa mi uz viacej pacil Full Metal Jacket ...Proste stava sa malokedy, ze ma klasika prekvapi resp. uputa - stalo sa to prednedavnom, ked ma chytil The Good, The Bad, And The Ugly. To bol super film. A este co sa tyka tych 7 filmov, tak Kill Bill 1+2 neberiem ako dva filmy, a Bad Boys 1+2 su aj tak o tom istom =).Proste nie ze by som nevedel ocenit "vazne" filmy (a vsetky co si Ty vymenoval medzi ne patria), ale osobne mi rebricky netrhaju. Ano, Citizen Kane je fajn, ale ked si mam vybrat co si vecer po robote pozriem, vyber rozhodne nepadne na Kanea ;)
klapac (28.11.2005)
Lubo: hehe je super ze si do prvej patky nasukal hned sedem filmov. Beriem tvoj vkus teda aj keď ho nezdielam len nechapem ako sa Ti medzi tie akcaky dostal spottless mind. Mozno by stacilo pozrieť si viac podobných filmov a zmenil by si nazor na svoj rebricek. Odporúčam nejaku klasiku: Obcan Kane, Moderna doba, Diktator, Okno naproti, Americka noc, Zakopy, Psycho, Vertigo, Butch Cassidy a Sundance Kid, Krstný otec, Casablanca, Apokalypsa, The Wall alebo Rasomon......
klapac (27.11.2005)
Marek Vojtko: Ad Lubo: Moja Top5 (bez Lord Of The Rings trilogie, kedze ta ma v mojom srdci velmi specialne miesto a tu do Top nezaradujem - ta je proste niekde uplne inde, kde sa na nu ziaden film nehrabe ;) ):1. Braveheart2. Batman Begins3.Bad Boys + Bad Boys II4.Eternal Sunshine Of The Spottless Mind5.Kill Bill 1+2To je teraz len tak na rychlo, prva trojka sa cast nemeni, tie nizsie priecky su vzdy podla nalady - dalsi "runner ups" su napr. Incredibles, Donnie Darko, Fight Club, American History X, Shawshank Redemption, atd.
klapac (27.11.2005)
Lubo: OK beriem ze jedno je clanok a diskusia je nieco ine. Ale ty v tej recenzii pises aky si velky fanusik Wesa Cravena. To mi vobec nepripada odosobnene, ale zase mas taky styl takze v pohode. Len mi prosim Ta napis tvoju TOP 5 vsetkych cias. len by som chcel vediet ake to boli filmy ked Batman vystrelil tak vysoko.
klapac (27.11.2005)
ONDREJ: Film roka?? To si naozaj myslim, ze je prehnane, ajked zo serie batmanov to bol urcite najlepsi film. Ale bolo ich tu dost omnoho lepsich....
klapac (26.11.2005)
Marek Vojtko: Ad Lubo: Hej, myslim to vazne. A ano, pre mna osobne je lepsi ako vsetky tie menovane filmy. Krajina, nekrajina bol velmi pekny film a je v mojej Top5 roka, rovnako ako Ray. Karlik bol velmi fajn experiment, ale moc extremny na moju chut, a preto mi stacilo ho vidiet iba raz, ergo nemoze byt filmom roka.Okrem toho je to moj osobny nazor, ktory som prejavil v diskusii a nie v recenzii. V recenziach sa snazim byt co najobjektivnejsi (vid aj tato recenzia, kde by som hned dokazal filmu dat 8/10 len kvolu tomu ako ma bavil v prvej polovicke) a tam sa aj odosobnujem, ale nevidim dovod toto robit v diskusii. Kym neuvidim Serenity, tak Batman Begins bude pre mna filmom roka. Malo kedy sa stava, ze nejaky novy film nielenze sa dostane do mojej Top5 vsetkych cias, ale zaroven sa dostane hned na druhe miesto - a to sa Batmanovi podarilo, takze inak ako filmom roka 2005 ho ohodnotit nemozem.
klapac (25.11.2005)
Lubo: Aaaaaaaa. Boze v kineme zacnite chodit do kina. Tak Batman bol najlepsi film roka? To nemozete mysliet vazne. To bol lepsi ako Krajina, nekrajina alebo tovaren na cokoladu alebo Ray? To si nemyslel vazne, ze? Chapem ze si fanusik ale skus sa trochu odosobnit. Bol to fakt najlepsi batman z tej serie, ale film roka?
klapac (11.11.2005)
Marek Vojtko: Ad Lolo: Nie, neurazil si ma, na to by si sa musel viacej snazit ;) A na margo Batmana - fajn, ked sa Ti ten film tak nepacil, je to Tvoj nazor. Pre mna osobne to zatial je najlepsi film roku 2005. A aj ked myslim, ze vacsina Kinemy so mnou nebude suhlasit, predsalen sa pacil valnej vacsine. Ale ako som napisal, kolko ludi tolko chuti.
klapac (10.11.2005)
lolo: marek: mozno som ta trochu urazil, ked je to tak , ale celkovo mam pocit ze kineme uplne drblo z batmana. vsade ho pchaju, ospevuju a pritom to nebolo nic moc.
klapac (10.11.2005)
jirko: konecne to niekto prekonal k trifidom. ked som to videl zazil som dejavu. je aj nejaky original film day of the trifids
klapac (10.11.2005)
Marek Vojtko: Ad Lolo: Hm, zvacsit obzory ... a ktorym smerom? 28 days later som videl. Fajny zombie horor, ale trochu moc pripominal The day of the trifids. Cillian tam bol dobry, uznam, ale imho je jeho vykon v Batmanovi a aj v Nocnom lete o triedu lepsi. Neviem preco, ale mne sa jeho negativne postavy pozdavaju viacej ako jeho kladni hrdinovia. A okrem toho som Batmana spomenul teraz prvykrat v nejakej inej recenzii ako na Batman begins, takze nie uplne chapem preco hovoris, ze ho "furt spominam".
klapac (10.11.2005)
lolo: marek, mozno by si si mal zvacsit obzory, alebo uz prestante s tym trapnym batmanom, lebo Cillian Murphy prekvapil v pozitivnom svetle uz vo filme 28 days later. ale to by si nemohol byt takym frenetickym a zaslepenym trtkom z batmana, aby si ho nemusel furt spominat.
klapac (09.11.2005)
Marek Vojtko: Ad Shifter: Ja viem, ze zbran nebola z domu, ale ona vyriesila celu problemovu situaciu a ja som sa nevedel zbavit dojmu, akokeby film chcel prehlasit: "Keby mali doma zbran, ako kazda spravna americka rodina, bol by problem vyrieseny omnoho skor."Ad Matrina: Scream bol vtedy revoluciou v zanri, presne ako Marek napisal, ale mne sa Scream 2 paci viacej preto, lebo vsetko dobre, co bolo v jednotke je v dvojke viacej. Nielen vrazd, ale hlavne fantasticky vymyslenych scen ako zvukotesne sklo, vrah v bezvedomi v aute, finale s frajerom Sidney, atd. To su proste momenty, ktore sa mi stale strasne pacia, lebo su napinave a originalne. Preto sa mi dvojka paci viac ako jednotka.
klapac (09.11.2005)
Ivan: MARTINA - Ja mám dvojku radšej ako jednotku. Nepopieram ale, že to môže byť spôsobené tým, že som ako prvú videl práve dvojku (a v kine) a až potom na VHS originál.
klapac (09.11.2005)
MAREK: MARTINA: Jednička hlavně znovu vzkřísila už pohaslý žánr tím, že ho inovovala a otevřeně citovala a zároveň si z něj utahovala, Vřískot 2 tohle dotáhl ještě dál.
klapac (09.11.2005)
martina: nevidela, ale vreskot 2 je dobry horor?? jednotka je klasika, ale dvojka je podla mna hrozna.
klapac (09.11.2005)
shifter: Film bol podla mojho nazoru velmi zrucne natoceny a zostrihany, trosku som vsak nevedel pustit z hlavy Rachel McAdams coby "tu druzicku z Wedding Crashers" Suhlasim, ze druhy polcas filmu bol neoriginalny a ovela menej prepracovany ako prvy polcas, ale cely film nanestastie "zaklincovala" posledna scena, ktora u mna zobrala minimalne jednu hviezdicku z hodnotenia.Mam vsak pocit, ze autor clanku sa az prilis sustredil na samotnu zbran v zavere, ale uslo mu, ze nepochadzala z domu
|