klapac (31.01.2011)
riki: Navrh bola dobra hlupost, ale malinu si isto nezasluzila. Je samozrejme, ze na malinu su nominovane skor zname veci, ci herci co sklamali, ajked nemusia byt uplne mimo. Na druhej strane, vacsina tych veci su pekne hluposti, cest vynimkam. GC by si malinu aj zasluzilo, rovnako ako Sex v meste 2.
klapac (31.01.2011)
majka: PRE SIMONA : to ze tento film je nominovany na zlatu malinu nie je tak podstatne. Ved napriklad film Návrh (Sandra Bulock) zlatu malinu dokonca vyhral. A pritom vyhral aj Ocara.A povedzme si to otvorene ten film je ok . :P
klapac (28.01.2011)
danko: ... Boha to ma niekto problemy
klapac (28.01.2011)
Betka: A len zato ze som sa rozhodla zverejnit e-mail, lebo je to časť vyplnenia komentara, to jako znamena že som kazdy kto si mail zverejni? A co ked som azet ved aj ostatny su ?Ved kolko ludi ma azet a zverejnuje to?Boze chlapci vy ste fakt natvdlí. Ach jaj.
klapac (28.01.2011)
vlado: skôr logické :)
klapac (28.01.2011)
imro: Prosím, povšimnite si, že ako jediní tu zverejňujú svoje e-maily azeťácki obhajovači filmu. Nie je spoločné pôsobisko podivné? ;)
klapac (25.01.2011)
BETKA: K filmu: GOOD film, i ked som to videla len 2D a malo to nejake muchy.:)
klapac (25.01.2011)
vlado: 2 premenlivý nick: si vtipný celkom. len ti už prestávam rozumieť. pod nekompaktibilitou som myslel tvoje pôvodné vyjadrenie:"Už viac krat som sa presvedčil že nizko hodnotene filmi na tejto stranke su pritom podla mna ok"čiže inými slovami, často tvoje názory a názory redaktorov nie su kompaktibilné. zatiaľ lieky fungujú? píšem jasne?čo sa týka tohto tvojho príspevku: ..." Nikdy sa nenajde vseobecny nazor s ktorym suhlasia vsetci takze nenarazaj na moju "nekompaktbilitu"...."neviem kde som niečo podobné tvrdil. dokonca ani neviem kedy som niečo z tvojich názorov analyzval. opakovane som napísal, že tvoj vkus je tvoja vec. dokonca ani slovo vkus som nedal do úvodzoviek, pretože by som si nedovolil na základe jedného filmu riešiť aký veľký je ten rozpor. možno keby si napísal desať filmov, ktoré sú striktne inak hodnotené ako ich vidíš ty, zistíme, že sa nakoniec prekvapivo zhodneme. alebo nie. ťažko povedať. každopádne však síce považujem za vtipný tvoj prejav (a aj jeho "tón" ma viedol k názoru, že kritizuješ), ale pre prípadnú ďalšiu diskusiu by som bol za vecnejšiu a pokojnejšiu formu.
klapac (25.01.2011)
Pollo: Po Skole rocku, King Kongovi a Roku jedna ktore ma mimochodom velmi prijemne prekvapili hlavne hranim Jacka Blacka v tychto filmoch , ktore boli super ma velmi zaujimalo ako dopadne Guliver. A musim povedat ze vobec niesom sklamaný. Ba naopak velmi milo prekvapeni.A moji brat starsi co bol so mnou tiez. Ak mate radi Jacka Blacka a zmysel pre humor tak odporucam. 7z10. A nemohol som si nevsimnut prispevok respektive prispevky podomnou. Ja osobne suhlasim z br23.
klapac (25.01.2011)
Pre Vlada: Si vynechal lieky alebo co ? HEH :DKde v tej citovanej mojej vete vidis kritizovanie ? Pisal som : " recenzent nemas pravdu mylis sa, tvoj nazor je ubohy ? " Nie nepisal .Co sa tyka toho nezhodovania s recenziou tak to je aj vseobecne - nie je to len moj nazor. Avsak ja na rozdiel od teba som neurobil tu chybu ze idem tuto problematiku rozoberat ale som ju iba jednou vetou jednoducho konstatoval v 1. prispevku .Nikdy sa nenajde vseobecny nazor s ktorym suhlasia vsetci takze nenarazaj na moju "nekompaktbilitu". Ak uz ani toto nepochopis tak uz ti zrejme nie je pomoci.OK uz tebou nebudem stracat cas. Takze ak ti to urobi dobre tak si tu pis svoje bludy , uz si to citat nebudem . Mam aj dolezitejsie veci nez riesit tvoje ehm.. kompexy. Maj sa . ..... A ano toto mozes povazovat za kritiku. :D Snad sa ti ulavi . PA :D
klapac (24.01.2011)
vlado: áno, a teraz neurážaš, že? :)kritizoval si prístup k hodnoteniu filmu. "to si si fakt myslel že to bude presne podla pôvodného filmu ? Neviem čo si čakal , ved jasne že to bude parodia, nevidel si upútavku alebo čo? HEH."ako som napísal na záver, to že sa ti to páči je tvoja vec. ak sa dokonca ako tvrdíš, veľmi často nezhoduješ tiež to je tvoja vec. aj keď to zjavne svedčí o nekompaktibilite. 2 Lukas: samozrejme, že sa môže autor recenzie riadiť iba svojím pohľadom. nie raz sa na kineme stalo, že hodnotenie išlo proti prúdu či už kritiky, alebo divákov. tak to proste je. a tiež máš pravdu, že názor recenzenta nie je ultimatívny. v ideálnom prípade sa vytvorí skupina ľudí, ktorí vidia veci približne rovnako, resp. zdieľajú takú mieru hodnôt, že dokážu zaujímavo diskutovať o tom, na čom sa nezhodnú.
klapac (24.01.2011)
Gleb Cokotuchin: oto som napísal o Gulliváku už 22.1.GLEB COKOTUCHIN [ 22. 1. 2011 12:50:30 ]Ja to hodne pozitívne hodnotený film, ktorý mal mať premiéru 7.1. Dnes je 22. a nikde ten film, mimochodom, nominovaný na ocenenia, nehrajú!!! Zdá sa, že ak ide o film "iný", tak ho premietajú,AK?!!!, len extrémne krátko! Viz. Moorove filmy! Zato prepadáky typu Gulliverove dobrodružstvá, tie dávajú aj vo formáte 3D, a nestojí to vôbec za to. Ostatne, prečo tu ešte nie je recenzia? Veľmi rád si skonfrontujem svoj názor, ta toto "veľdielo" s recenzentom. Guliar má u mňa, už pred jej zverejnením horko ťažko 2*/10. Práve som prišiel z kina! Dúfam, že recenzent to čo najskôr spracuje.A keďže sa recenzia objavila až dnes(?) som celkom spokojný, že naše hodnotenie sa líši len o 1*. Argument, že film už zarobil 140 melónov, je úplne scestný, lebo ako 3D version inkasuje viac bubákov, ako 2D! Je to ubohý film, ktorý sa dá charakterizovať jedine, ako totálna nuda!!! Ak má niekto chuť a neodolateľnú potrebu sa ísť nudiť do mulťáku za 8€, tak nech ide, no všetci ostatní si tento exces odpustite! Verte, že znesiem všeličo, a už som aj videl kadečo, no toto je ubohosť. takže ešte raz 2*/10
klapac (24.01.2011)
PRE VLADA: ja som recenzenta nekritizoval ty trkvas , prosim cituj ma kde som ho podla teba kritizoval , hovorim ze nesuhlasim s nim nie ze nema pravdu.
klapac (24.01.2011)
lukas: recenzent ale urcite nema ultimatny vkus...tiez su filmy ktore sa mi pacia hoci na kineme dostali nizsie hodnotenie...niektore su zas mozno nadhodnotene..kazdy ma vlastny vkus a hlada nieco ine...kazdopadne by sa mal recenzent orientovat len podla seba a nepisat veci ze kde to kolko dostalo.mozno keby predtym necita recenzie na inych portaloch nenecha sa ovplivnit a aj hodnotenie vyzera inak......gulivera som vsak este nevidel tak samozrejme nebudem robit predcasne zavery ....
klapac (24.01.2011)
vlado: ale kamoško odsudzuješ. na zaklade svojho vkusu si kritzoval vkus recenzenta. dokonca si dolozil vetou, ze je to casto ked podla kinemy zle filmy su pre teba dobre. inymi slovami, asi hladas naozaj ine veci v kine ako my. co je v zasade tvoja vec. takze uzivaj veselo
klapac (24.01.2011)
Pre Simon-a: Co je horsie ? HEH. Co som niekomu nieco urobil alebo co ?Ja len hovorím ze podla mna to bolo velmi OK. A prosim ta , nehovor ze nemam vkus. Ani ja tu nikoho neodsudzujem za svoj nazor OK ?A myslím ze citam viac nez dost a pozeram ine filmy , jednoducho tvoje konstatovanie na moju adresu bolo bezpredmetne.To je vsetko . :D
klapac (24.01.2011)
Simon: BR23: potom je to bohuzial este horsie. Nic sa nedeje, len nemas vkus. Tento titul ziskal uz aj nominaciu na Zlatu Malinu a na databazach (Kde su bezni ludia) a filmovych strankach po celom svete - ma zdrvujuce hodnotenia. Kinema nic nove neobjavila. Sprdla zle spraveny film, na ktory nadavaju aj bezni navstevnici a stovky recenzentov po celom svete. Treba viac citat a pozerat ine filmy...
klapac (24.01.2011)
PRE GORE-a a RAMONEE-a: Ja nie som ani z Tatra Filmu ani z Palace Cinemax. LOL. :DPre Ramonee-a/u(?)Kebyže to nemyslím vážne tak by som ten 1. prispevok písal? čo mysliš?Ja iba hovorím že mne sa to vélmuo lubilo . Ale nikomu nic neberiem , žiadny názor , nič , majte si nazory ved tato stranka je tu pre to. :)
klapac (24.01.2011)
freeman: Nie že by som bol obhájca tohoto filmu ale nazvať ho ako "Jeden z najväčších prepadákov roka 2010" je príliš pesimistické. A aktuálne tržby vo výške 140 mil USD to len potvrdzujú.
klapac (24.01.2011)
Ramonee: to BR23: 8-9/10 za tento film? To snad iba zartujes... Toto bola totalna nuda, aj tie 3 hviezdicky su prehnane...
|