29.01.2020
Utajenému šéfovi pribudli diváci. Spolu s Oteckami boli najsledovanejšími programami dňa (mimo spravodajstva)
Televízna sezóna sa naplno rozbehla a televízie bojujú so svojimi programami o každého diváka. V obchodne podstatnej skupine divákov od 12 do 54 rokov si drží aj v januári prvenstvo televízia Markíza, ktorá cieli svoj program na mladších a aktívnych divákom, ktorí sú atraktívni pre cieľové skupiny väčšiny zadávateľov reklamy. V utorok 28. februára v tejto cieľovej skupine obsadila štyri najvyššie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa. Uviedol to v tlačovej správe Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza.
Zdroj: https://strategie.hnonline.sk/media/2080776-utajenemu-sefovi-pribudli-divaci-spolu-s-oteckami-boli-najsledovanejsimi-programami-dna-mimo-spravodajstva