26.02.2020
Slováci hojne sledujú televíziu! Rekordná Superstar nezatriasla s Hniezdom na RTVS
Superstar na Markíze opäť potvrdzuje fakt, že je to stále obľúbenejší a silnejší formát ako The Voice, ktorý sa snažila televízia reštartovať počas minulej jari. Ďalšia séria federálnej speváckej súťaže s poradovým číslom 6 prešla viacerými kreatívnymi zmenami a podľa všetkého obmeny zabrali na divákov. Vydaril sa aj samotný štart spred dvoch týždňov. Celkovo pri obrazovkách sedelo až 468-tisíc Slovákov, čo je približne o 40-tisíc viac ako pri piatom ročníku. V strategickej cieľovke 12 – 54 sa sledovanosť vyšvihla až na 9,9% s trhovým podielom 26,3 percenta. Podiel takisto narástol o 2,8 percentuálneho bodu v porovnaní spred dvoch rokov. Druhá epizóda vysielaná počas ostatnej nedele výsledky zo štartu výrazne vylepšila. Superstar rástla nielen podielovo, ale aj počtom divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 získala prvenstvo ako najsledovanejší program minulého týždňa. V tejto cieľovej skupine dosiahla šou nadpriemerný rating 11,3% a rovnako aj trhový podiel 29,3 %. Medzitýždenne si SuperStar z hľadiska ratingu polepšila o 1,4 percentného bodu a trhový podiel jej narástol o rovné 3,0 percentné body. Čítajte viac Zvládne Jojka ťažkú konkurenciu? Toto je seriál Jenny, poďte sa zoznámiť... Pre túto rolu odišiel Maštalír do Markízy! Toto je novinka Pán profesor Markíza tasí do boja Červené pásky! Spoznajte nádejné slovenské herecké talenty Jojka uvedie svetovú šou, akú Slovensko ešte nevidelo! A vyfúkla Markíze moderátora
Zdroj: https://oserialoch.pravda.sk/slovenske-serialy/clanok/543609-slovaci-hojne-sleduju-televiziu-rekordna-superstar-nezatriasla-s-hniezdom-na-rtvs/