28.01.2021
Nový komediálny seriál na Markíze síce vyhráva, stratil však už 140-tisíc divákov
Najhorší týždeň môjho života v cieľovej skupine 12 – 54 dosahuje naďalej výborný rating 9,1% a trhový podiel 22%. V celkovom publiku už to nie je také ružové. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine zaostali, seriál Nový život zaznamenal na Jojke podiel na trhu 12,8% a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,9%. Tretiu premiérovú epizódu minulý štvrtok sledovalo 418-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Vôbec po prvýkrát Najhorší týždeň sa výrazne prepadol pod 500-tisícovú hranicu. Pre porovnanie, prvá epizóda dosiahla sledovanosť na úrovni 12% a nadpriemerný trhový podiel 27,1%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 562-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá epizóda získala rating 9,7% a nadpriemerný trhový podiel 24,3%. Pri obrazovkách sedelo 504-tisíc divákov. V priebehu dvoch týždňov tak nový komediálny seriál prišiel o viac ako 140-tisíc divákov v celkovom publiku.
Zdroj: https://oserialoch.pravda.sk/slovenske-serialy/clanok/575737-novy-komedialny-serial-na-markize-sice-vyhrava-stratil-vsak-uz-140-tisic-divakov/