07.04.2021
Jojkárski Slovania sa nevedia spamätať, Markíza proti nim vytasila ťažký kaliber
Začalo sa to pred dvoma týždňami, keď tretia epizóda Slovanov tvrdo pristála. Z rekordných výšin sa ocitla v sivých priemeroch. Vtedy krivku zrazil futbalový zápas vysielaný na RTVS. Túto časť Slovanov zaujala len 366-tisíc divákov, čo predstavovalo 6,5% sledovanosť a trhovým podiel 16,9%. Oproti druhej časti stratili tretinu výkonu. Druhú epizódu sledovalo až 518-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 dosiahli nadpriemernú sledovanosť na úrovni 9,8% s trhovým podielom 25,4%. Úvodnú časť sledovalo rekordných 639-tisíc divákov, seriál tak dosiahol 13,8% sledovanosť a 27,7% podiel na trhu. Strata publika s treťou časťou bola naozaj bolestivá. Vďaka oslabeným sa mohla nadýchnuť aj Markíza, ktorá vtedy vysielala Chart Show, ktorá v komerčnej cieľovke porazila jojkársky seriál.
Zdroj: https://oserialoch.pravda.sk/slovenske-serialy/clanok/583232-jojkarski-slovania-sa-nevedia-spamatat-markiza-proti-nim-vytasila-tazky-kaliber/