07.09.2021
Analýza sledovanosti televízií: S takým úspechom očkovacej lotérie nikto nepočítal. Ani RTVS
Pozíciu lídra televízneho trhu si aj v auguste udržala televízia Markíza. V hlavnom vysielacom čase v širšej cieľovej skupine 12+ ju však prekonala o 0,3 percentuálneho bodu skupina Joj a prekvapením bol aj výrazný divácky úspech galavečerov očkovacej lotérie na Jednotke RTVS. Televízia Markíza sa po prvých dvoch priamych prenosoch rozhodla, že neohrozí sledovanosť svojej ťažiskovej jesennej šou a SuperStar presunula z tradičných nedeľných večerov na menej exponované piatky. Matovičovej lotérii tak budú komerčné televízie konkurovať filmovou ponukou. Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 94% na dočítanie.
Zdroj: https://strategie.hnonline.sk/media/8533182-analyza-sledovanosti-televizii-s-takym-uspechom-ockovacej-loterie-nikto-nepocital-ani-rtvs