Čierna komédia z prostredia súkromnej pohrebnej služby rozpovie príhody jednej nie celkom normálnej rodiny Pipasíkovcov, ktorej konanie je tak realistické, až z toho občas mrazí. Ich živnosť je čierna – vlastnia pohrebníctvo, čo je jedno z najstarších „remesiel“. Smrť si nevyberá, nad smrťou nikto nezvíťazí – ani bohatstvo, ani sila, ani mágia, ani lieky. Keďže finančná situácia rodiny závisí od počtu pohrebov, chtiac-nechtiac rodina bojuje o každého nebožtíka, aby prosperovala.
Tibor sa do rodiny Pipasíkovcov priženil a to nejako určilo jeho osud. Vyštudoval ekonómiu a predtým pracoval ako účtovník. Pohrebníctvo sa mu poriadne prieči. Rozhodne nie je hlúpy tak, ako si to myslí jeho žena Júlia. O veľa veciach si myslí svoje, akurát o tom nemôže hovoriť. Keby na to mal gule, vzoprel by sa a v pohrebníctve by nepracoval.
Dana sa po smrti svojho manžela Braňa stane prirodzene šéfkou pohrebníctva, hoci Braňo rozdelil firmu medzi ju, ich syna Gabriela, švagrinú Júliu a svojho nemanželského syna z Česka. Dana je rázna žena a vie riešiť problémy, ktoré jej pripravuje jej bláznivá rodina. V každej situácii ide za tým, čo je pre pohrebníctvo najlepšie. Život Danu naučil byť tvrdou, ale dokáže byť aj veľkorysá a vo vnútri je citlivá.
Peťan je nemanželský Braňov syn z Prahy. Neustále sa snaží niečo vymýšľať, keďže má podnikateľského ducha. Slová ako marketing, PR, briefing či brainstorming sú u neho na bežnom poriadku. Jeho energia prinesie do rodiny Pipasíkovcov nový vietor. Pod maskou „veksláka“ sa ale skrýva tak trochu iná osoba, než sa to na prvý pohľad zdá.
Braňo je hlava rodiny, silný muž, ktorý niesol na svojich bedrách celé pohrebníctvo Pipasíkovcov. Miloval svoju prácu a robil ju skvelo. Miloval svoju ženu Danu, aj keď sa s ňou kvôli svojej divokej povahe dosť často hádal. Braňo nemá rád zbytočné reči, ženské problémy, slabosť a neschopnosť. Jeho smrťou sa rodina ocitne v problémoch.
Beáta je už tak stará, že jej je už veľa vecí jedno. Je stále vitálna a pre svoje okolie aj dosť šialená. Napriek tomu je stále veľa vecí, na ktorých jej záleží. Budúcnosť pohrebníctva a jej syn Braňo, s ktorého smrťou sa ťažko vyrovnáva, hoci to nie je vidieť. Senilita a zaradenie do kategórie blázon jej vyhovuje obzvlášť vo chvíľach, keď je úplne pri zmysloch a môže dosiahnuť svoje ciele.
Jeho rodičia pochádzajú z Heľpy, ranné detstvo prežil rovnako v Heľpe, neskôr v Hriňovej. Vyučil sa za sklára, potom vyštudoval herectvo na VŠMU spoločne s Róbertom Jakabom, Jurajom Kemkom a Mariánom Miezgom. Je členom hereckého súboru divadla Astorka Korzo "90. Hosťuje aj v SND. Zahral si niekoľko hlavných a vedľajších epizódnych postáv v českých a slovenských filmoch.
Gabo je jediné dieťa Braňa a Dany. Hoci v pohrebníctve vyrastal, nie je si istý, či tento život je skutočne pre neho to pravé orechové. Radšej by sa totiž venoval úplne iným veciam. Sledovaniu krasokorčuľovania, sledovaniu nových trendov v účesoch a v kozmetike. Za svoje koníčky sa hanbí a tají ich. Rovnako ako svoju orientáciu. Pretože hrobár nemôže byť teplý...
Rómsky farár je optimista, ktorý sa snaží vo svojich pohrebných rečiach nájsť aj v smrti niečo dobré. Má rád muziku a stále by vymýšľal nejaké inovácie pre svoju službu Bohu. Aj keď je strelený, ľudia v dedine k nemu chovajú veľký rešpekt.
Braňova sestra Júlia je stále nespokojná so svojím naničhodným mužom Tiborom. Chcela by od života viac. Túto svoju túžbu si projektuje aspoň v snahe ovládnuť pohrebníctvo. Čo je ale ťažké. Podobne ako Dana je tiež dosť tvrdá, no na rozdiel od nej sa s ničím sa nebabre. Dokáže zájsť naozaj priďaleko. Keď si skrátka niečo zaumieni, neváha použiť ani kontroverzné prostriedky či intrigy. Je ambiciózna a pohrebníctvo je jej život.
Attila Mokos, Juraj Ďurdiak, Mária Breinerová-Mačáková, Marián Labuda ml., Marta Kurčík-Potančoková, Martin Vítek, Přemysl Boublík, Slávka Halčáková, Štěpán Kozub, Zuzana Frenglová, Zuzana Marošová