klapac (18.03.2012)

homli: Recenzia? Teraz amik uniesol a znasilnoval zenu, podobne ako to bolo v tomto filme. Keby recenzent vedel o co sa jedna, tak by niektore vety nenapisal tak, ako ich zosmolil.
klapac (22.01.2012)

palo: neviem naco ludia pozeraju recenzie filmov ved to su hovadiny najlepsie si film ohodnotite vy samy
klapac (11.04.2011)

r: spolu s ong bak najlepsie akcie pociny tohto milenia
klapac (23.01.2011)

sande: autor recenzie je prvadepodobne clovek s ruzovymi okuliarmi. Podstatou filmu nieje analyzovat logiku sledu veci ale poukazat priamocaro na vsetko to svinstvo okolo obchodu s bielym masom, v celom filme rezonuje bezmocnost iných obetí. ak to kritik nepochopil tak je este bud prílis mladý alebo neinformovany.
klapac (06.07.2010)

G: Po druhom pozreti taken/96hodin/ by som chcel opravit chybnu recenziu na 8/10 dva bodiky dole za moc rychle tempo filmu a dlzku filmu ktora je pomerne kratka inak nemam ziadne vyhrady...
klapac (06.11.2009)

jakub81: Perfektný film najme vdaka leamovi neesonovi, nechapem preco tak malo hviezdiciek, autor recenzie zrejme nevie ocenit dobry akcni film.
klapac (03.11.2009)

Andrej: Po dlhej dobe poriadny akcny film ktory som zozral. Ta recenzie je fakt trapas.
klapac (23.10.2009)

andy: strasne trapna recenzia na tak skvely film
klapac (19.03.2009)

freeman: Jednoducho paráda a prekvapenie. Bolo to strhujúce a vynikajúce. Ja viem príbeh jednoduchý a dejová línia jednoduchá. Ale čo ?! Nevadí ! Maximálna spokojnosť.Hodnotenie 10/10.
klapac (03.02.2009)

Roman: Wow, tak to bol nárez.
klapac (23.01.2009)

marian: u mna 8/10, pacilo sa mi to, a toho klise tam nebolo az tak vela. Na pohodovy vecer stacip.s. a inak ten taxik sa v parizi vazne neoplati, berte listok na (orlyval), metro/rer :)
klapac (03.01.2009)

Nikuska: Ahoj lidi...Prosim vas nevete ako sa vola ta pesnicka co je v tejto ukazke??
klapac (03.01.2009)

miso: wuau super ak by som mal charakterizovat hlavneho hrdinu jednym slovom nekompromisny!:)prevedenie uzasne a k tomu stavenisku mohlo byt trebars aj v imigrantskej stvrti to mna napadlo.
klapac (18.12.2008)

MAREK: TOMMY: Myslím, že bys mohl rozlišovat mezi tím, kdy film využívá klišé a schémata, ale dělá to neklišovitě a neschématicky, a kdy tomu je naopak. 96 hodin je film podávaný optikou profesionála, který se vrací znovu do akce (a tentokrát je to osobní) a film je - stejně jako on - neustále v pohybu, přemýšlející a jednající v akci. Bourneovské trilogii, která je založena na obdobném konceptu, bys snad vyčítal, že si Bourne ví rady a dokonale se orientuje v prostoru i na neznámých lokacích?
klapac (17.12.2008)

Tommy: .: Ak auto sledoval (čo ukázané nebolo, takže si len domýšľame), tak potom bol irelevantný samotný tlmočník - auto mohol sledovať aj bez toho, aby vedel, že majú namierené na nejaké stavenisko. A ten slovník, ktorý si od neho vypýtal, si mohol kúpiť aj v obchode
klapac (17.12.2008)

.: Hm,obrazovy a strihom i logikou nadvazne sledovanie auta je vyriesenim zahady.Ale mam pocit,ze sme videli asi iny film Recenzia slabsia,povrchna.Mozno v sulade s filmom to bol aj zamer
klapac (17.12.2008)

Tommy: .: Nedostal.A: "He has to do a job in the construction site. Something about a fresh merchsndise giving problems. Mr. Smith, I do not understand any of this."B: You're not supposed to, good bye."(strih a sme na stavenisku)
klapac (17.12.2008)

.: Nehovoriac o tom, ze treba trosku viac pocuvat. Bryan dostal ohladne "staveniska" troska konkretnejsie informacie, na zaklade ktorych vedel urcit kam ide. A pred aukciou dcerusky sa dokoncovala este jedna aukcia - co je rovnake zanrove klise ako keby hlavny hrdina skocil rovno na aukciu vlastnej dcery.
klapac (16.12.2008)

Percy: Vďaka za odpoveď. V tom prípade ale nejde o "predvídateľnosť deja a jeho nelogickosť", ako si uviedol v recenzii, ale predvídateľnosť deja a nelogickosť nadväznosti scén (podľa mňa to nie je to isté, preto som nepochopil).
klapac (16.12.2008)

Tommy: Percy: Pravdu máš. Fakt blbá otázka. Konkrétny sled scén, ktorý je často nelogický (albánsky tlmočník preloží Bryanovi časť rozhovoru, v ktorom sa spomína, že bad guys sú na nejakom stavenisku, Bryanovi to stačí, pošle tlmočníka domov a "behom strihu" sa dostane akurát na to správne stavenisko... Žeby bolo v Paríži len jedno jediné?), skutočne niekedy neodhadneš, ale ak sa samotný dej vyvíja podľa typických žánrových schém a nikdy sa z nich nevybočí, tak sa predvídať dá relatívne dobre. A ani nie je pravda, že sa logicky nedá predvídať nelogika. Zase, ak berieme do úvahy nejaké žánrové klišé - napríklad hrdina vždy zachráni situáciu "v poslednej chvíli", tak vieme celkom dobre odtušiť, že akonáhle sa Bryan dozvie adresu miesta, kde skutočne nájde svoju dcéru (stopáž filmu sa chýli ku koncu, tak už to asi fakt bude zastávka konečná), tak tam vtrhne zrovna včas, v ten jediný a posledný. A nelogické, resp. nepravdepodobné je to bohovsky, lebo (asi uznáš aj ty) šanca, že sa tatino objaví na tom mieste (náhodou) zrovna vtedy, keď sa koná daná "aukcia" a v tej správnej izbe (náhodou) zrovna vtedy, keď je na rade jeho dcérenka, je mimoriadne mizivá...