klapac (30.07.2010)
Mike: Tak k filmu:Zaciatok bol dobry....cca 30 min to malo celkom spad....fakt v klidku....Potom sa to striedalo s dobrymi, aj trochu nudnejsimi momentmi....ale opat v pohode, dalo sa to....Zaver bol najslabsia cast filmu.....najviac sa mi pacilo, ako mimozenske tvori s lasermi a pod. maju camp pri ohnickoch a boju s mecom ako v 18. stor. Tiez zabery ako behaju mi pripadali dost nepodarene....Klady ale vidim v hudbe a v hlaskach, aj ked Adrian Brody sa proste do takehoto filmu (aj ked s nenormalne drsnym hlasom) NEHODI!!!
klapac (25.07.2010)
PEZ: Ludia - akykolvek mate nazor na dany film, preco to musi vzdy skoncit invektivami?Bol som na tom pred chvilou a bohuzial a naozaj nerad sa v nazore nan pridavam k Eccovi a Martinovi. Ale podme po poriadku:Predator je klasika na ktorej som vyrastal a absolutne sa stotoznujem s tym co napisal Adrian na CSFD. Uplne. Pametam si ako sme to v skolskej druzine neustale dookola pozerali na videu (tak sa divim ako to, ze nam to dovolili pozerat, predsalen to bol znacny krvak:)). Plus Scharzenegger, to ani nepotrebuje komentar. :)O dost neskor som videl dvojku uz slabsia ale stale mala svoje caro, najme vydarenym zaverom a slusnym Dannym Gloverom. Po 20 rokoch sa stalo neuveritelne a moj oblubenec Rodriguez sa rozhodol pre treti film (AvP naozaj nepocitam) - VELMI som sa potesil. Navyse rezia Nimrod Antal, ktory ma potesil nenapadnym ale sviezim filmikom Vacancy. K tomu este zopar znamych hercov a bolo sa na co tesit (aj trailer bol vydareny).A tak som si dnes naschval este pred kinom pozrel jednotku aj dvojku (trebalo pamet osviezit). Prekvapilo ma ako ma aj po rokoch jednotka bavila - ma to stale smrnc! Na nic sa nehrala, gradacia deja vydarena, postavy uveritelne, prostedie a atmosfera perfektne (tak ako aj skvela hudba Silvestriho). 9/10 Dvojka uz pokrivkavala, najme prva polka znacne jendoducha a trosku nudna, ale trebalo nejako ten skok do mesta premostit takze sa do da chapat, druha polka lepsia, najme posun v deji (specialne komando chce ulovit Predatora kedze ma info o udalostiach z roku 87) + podla mna skvely zaver, kde sa ovela viac ozrejmila psychologia Predatora plus vychytavky ako Lebka votrelca a odovzdanie trofeje (pistol) z roku 1715 Gloverovi. Cool. Celkovo 7/10No a navyse mam doma aj comicsove omnibusy, ktore velmi dobre umocnuju atmosferu konca 80. rokov a celkovo vhodne rozsiruju Predatorske universum. No a dnes po tomto vsetkom som dostal facku. Velmi nerad to vravim ale je to tak. Mozno je to tym, ze som kvoli Rodriguezovi a Antalovi cakal viac. Pritom mi vobec nejde o rozpocet (i ked 40 mil. USD nie je az tak malo, porovnajte si to napr. s Cloverfield (25 mil.) alebo District 9 (30 mil.), ktore dokazali ukazat ovela viac).Problem je v scenari. V hlupom scenari. Popravde, necakal som nieco sialene originalne ale aspon NIECO originalne. A kde nic, tu nic. Postavy ploche, nedal sa s nimi nadviazat ziadny kontakt, nebol na to dovod (na rozdiel od jednotky). (Pozor SPOILERI) Hlaskujuci Adrien Brody miestami ok, ale ked sa prvych 20 minut kazda postava pyta "what happened", "where are we" atd a Brody ma na vsetko cool odpoved, casom je to nudne a neskor uz trapne. Bohuzial som sa postupom casu viac a viac nudil. O co horsie je, ze aj ja mam bohuzial pocit, ze to bola vykradnuta jednotka s par malo vyznamnymi zmenami (tie vobec nestacili na to, aby som nemal pocit, ze tento film bol uplne zbytocny). V polovici som po vydarenom vtipe Stansa (vazen) chytal nadej, ze to bude aspon vtipne a plne hlasok, no ostalo u dvoch troch. Este jednu nadej som dostal po objaveni sa postavy Rolanda Nolanda (cakal som posun deja o uroven vysse i.e. nejaku zmenu), ale aj tu bola moja nadej pochovana asi po 10 minutach kedy scenaristom a teda aj jemu preplo a vsetko to bolo splachnute do zachodu. No a k tomu sa pridali zaverecne "povinne" hlupe twisty s meganevhodnou zeverecnou hlaskou Brodyho (to uz bola ceresnicna na torte). (KONIEC SPOILEROV).Resume? Sklamanie - nudne a navyse naozaj nic nove neprinasajuce (tych par pridavkov, ktore spominal Marek na cely film u mna nestacia). Velmi nerad davam 4/10. (sorry za dlzku komentu)
klapac (23.07.2010)
BeeDee: K dole prebiehajucej diskusii dodalm len, ze mi to pripomina blabolenie politikov. Kazdysa hra na odbornika a mysli si, ze jeho nazor je ten naj.A teraz k filmu. Do kina som vyrazil po robote. Oddychnut si a zabavit sa. Co mozme cakat od takehoto filmu. Splnil moje ocakavania. V Kine som si oddychol. Film ma nenudil, hudba bola podmaniva (ona je to skoro ako original OST) Brody ma doslova prekvapil. Popracoval na sebe a ten drsny hlas trenoval asi dlho :) Myslienka dvoch druhov predatorov nie je zla. Jedine co mi vadilo ze predator z jednotky nepodcenil ziadneho protivnika a ehm tito silnejsi padali ako muchy. Asi boli hlupejsi ako ten povodny krasavec...Kadopadne dobry film a uz sa tesim ako si kupim dvd a nebudem sa bat prilozit ho k Predatorovi 1 a 2 na policke. Ano mam aj AvP 1 a 2... :) (ale tieto 2 filmy ... bez komentara :) )
klapac (21.07.2010)
MAREK: Ono se říká, že "moudřejší ustoupí". Martin a Bblade by si z toho mohli vzít příklad.
klapac (21.07.2010)
Martin: Roman: Jednotka bola celkovo taká prirodzenejšia lepšie uveriteľnejšia, toto bolo také príliš znásilnené. Inak záujímavé, že ja som očakávania nemal žiadne a film ako taký ma veľmi sklamal. BBLADE: Ja sa nesmejem, mne je ťa ľúto.
klapac (21.07.2010)
Roman: Pozrel som vcera v kine. Chálim hudobné motívy s prvého predátora ktoré kde tu presiaknu. Aj ten záverečný keď idú titulky . Čo sa týka scenára, rozbieha sa to dobre, ale keď to skĺzne do tej vyraďovačky, tak to začína byť trochu epizódne.. rozdelené do izolovaných častí... možno by tomu pomohol lepší strih kde by sa akcie odohrávali paralelne.. Jakuzák bojuje... zatiaľčo v inom pláne sa odohrávajú záverečné scény.. takto mi to celé pripadalo komorné. V jednote so Šwarceneggerom to z akéhosi dôvodu fungovalo podstatne lepšie. Aj keď už sa spolieham skôr na spomienky a tie zvyknú zážitky vylepšiť . Celkovo to splnilo očakávania, ale nejaké hlbšie emócie, či nostalgickú slzu dojatia by som za to nevyronil.
klapac (20.07.2010)
bblade: Marin, udierat si do teba nemusim - svojimi zvastami si podkopovas nohy sam. Ja sa na tom iba smejem :))).... reku, ze ludska hlupost nezna medzi :))
klapac (20.07.2010)
Lubo: Uz viem preco som tu par mesiacov nediskutoval.
klapac (20.07.2010)
Martin: Čiže došli ti argumenty a teraz ti zostali len osobné útoky kombinované s ilúziami o vlastnej pravde. Tak ale udri si, ak sa budeš potom cítiť lepšie, mojko. :)
klapac (20.07.2010)
bblade: A myslim si ze narozdiel od teba som podal dost padnych argumentov na to, aby som obhajil svoj nazor. Ty si ten svoj nedokazal, pretoze ako tu niektory uz spominali, mas v tej filmovej terminologii naozajstny bordel!
klapac (20.07.2010)
bblade: Martin vidis, tvojim poslednym komentom si sa prekrasne odfajcil. Stupidita a detinskost su tvojim druhym menom.. a to prosim pekne nie su urazky, ale obycajna diagnoza!
klapac (20.07.2010)
Martin: Bla, bla, bla, došli ti argumenty?
klapac (20.07.2010)
bblade: Martin, pekny psychologicky profil si si spravil.. uz len ho predhodit prislusnym doktorom a mas po probleme ;). A plz, neopakuj po mne tie veci oargumentacii. Robia to len deti.. a to tipujem, ze ty uz nie si.
klapac (20.07.2010)
Reskator: S poslednymi Martinovymi vetami suhlasim do bodky.
klapac (20.07.2010)
Martin: No ja neviem, ja som tu osobne nikoho prvý nenapadol, nemám o sebe mienku, že som filmový kritik. To sú len tvoje predstavy. Ale zabávam sa natom keď hovoríš, že si myslím o svojom názore ako jedinom správnom a v ďalšej vete tvrdíš, že ty máš pravdu. :) Tak neviem, či náhodou nepoužívaš svoju rétoriku voči sebe samému. Mne tvrdíš, že hľadám vo filme skrytú myšlienku, čo je len tvoj debilný výmysel. Aký to je asi pocit argumentovať proti vlastným ilúziám?Mne sa film vôbec nepáčil, normálne som bol sklamaný, podľa teba to aktivuje moje komplexy. To by ma zaujímalo aké. Lebo ak niekto osobne útočí, tak to svedčí o komplexoch menejcennosti, a jeho potrebe kompenzovať svoju duševnú malosť. Peter Konečný v jednom z tých podcastov hovoril, že niečo sa stalo s divákmi a ja s ním môžem len súhlasiť. Drvivá väčšina remakov má slabšiu kvalitu ako originál, ale diváci to hltajú, nech je to akýkoľvek šit, veď ide len o zábavu. To hej, ale aj tá môže mať nejakú úroveň kvality. Inak dúfam, že nie si Blade zo sectoru.
klapac (19.07.2010)
bblade: Martin, vies ako sa hovori... trafena hus zagagala... a z tvojich slov je citit fakt riadne GA GA GA :)). Je mi ta fakt luto ako si myslis, ze aky super skuseny filmovy kritik si a ako tvoj nazor musi zakonite byt jedinym spravnym. Guess what, pouzivam tvoju retoriku proti tebe.. a sam vidis ze nejak ti to nie je po voli.. pretoze... pretoze, mam pravdu a zasahujem nejake bolestive miesto v tvojej dusicke. Miesto zakomplexovane, miesto s predsudkami.. skratka cast Teba, ktora ma so sebou samym vacsie problemy nez ty s tymto filmom. A to je fatalnou chybou ktora ti zatemnuje mysel a brani ti brat filmy take ake su... sure, su aj shitne filmy, ale po pravde, aj tie patria do filmoveho umenia a aj tie si najdu urcitu skupinu fanusikov.Co z toho vyplyva? To si uz zisti u svojho terapeuta... ;)
klapac (19.07.2010)
Martin: BBLADE: Ty musíš trpieť riadnymi komplexami menejcennosti. Tie osobné útoky sú toho najlepším dôkazom.
klapac (19.07.2010)
bblade: Skoda energie pre takych "inteligentov" ako si ty, Martin :)
klapac (19.07.2010)
Martin: Marek: Ty si zase nepochopil, že ak veci inak nazveš, ich kvalitu tým nezmeníš. Ale škoda energie pre takýto "film".
klapac (19.07.2010)
MAREK: Tahle diskuze se nemá kam dál posunout (a ta předchozí byla zbytečná, když Martin se nenaučil správně používat některá slova), tak nechte těch osobních intervencí, protože dojmy jste si už vyměnili.
|